torsdag, februari 05, 2009

100de inlägget

Detta blir mitt 100de inlägg här. Så egentligen borde jag kanske ha en utlottning, för att fira att jag kommit till såpass många inlägg, men jag har ingenting jag känner för att lotta ut, så det får vänta lite grand. Måste pyssla lite först.

Tänkte bara tala om att det här med köpstopp inte funkar alldeles bra för mig. Jag har nämligen inte lyckats hålla mig. Vissa dagar, ja, men långt ifrån så som jag hade tänkt. Men det gör ingenting, känner jag. För jag har varit duktig ändå, jag tänker efter lite innan jag handlar och jag har inte shoppat så mycket alls faktiskt.

Och snart är det bokrea med.. Ojoj, hur kunde jag glömma det? Har dock gett mig lov att shoppa då, om det finns några bra böcker. Men det är ju 19 dagar kvar än, så vi får väl se vad som händer.

Nej, nu är det bäst att städa ihop lite grand, så jag kan pyssla och läsa utan att ha dåligt samvete för ev kaos. ;)

Inga kommentarer: