lördag, maj 24, 2008

Update

Ikväll är det punkspelning. Jippi - inte. Jag är med och arrangerar, men känner inte riktigt för det, men aja, det är ikväll, sen är det klart.
Brorsan har suttit och målat som ett tok. Han har gjort patchar, samt t-shirts. Och jag fick tvinga honom ta lite rast medan jag och bror nr 2 satt och såg på film.

This night I am with a group arranging a punk night. Yayy - not. I dont feel like making it, but I have too, so...
My bro sat all night and painted some patches and t-shirts that he will try to sell. I had to make him take a rest while me and brother nr 2 watched a movie.

Det är jättekul på mitt spel som jag hittat, Maple Story heter det. Jag är inte sådär megabra, fast jag blir ju bättre hela tiden. ^^

The game I have started to play is really funny, its Maple Story. Im not really good, but Im getting better and better. ^^

Ute är det jättefint väder och nere på stan var det MASSOR av folk. Det är ju MC-dagen, så det är väl förståeligt, men jag gillar inte när det är så packat.
Men jag var tvungen att gå ner för jag skulle köpa en morsdagspresent. Dock slog dom inte in det jag köpte, eftersom dom sa att det var på rea. Hm, måste kolla kvittot. :/ Tycker inte att jag fick något reapris jag...

Its really nice weather outside, and downtown its LOTS of people. Its a MC-day, so I guess its understandable, but I dont like crowds like that.
But I had to go, as its mothers day this sunday, here in Sweden, so I had to buy a gift. They couldnt make it a present, as it was on sale. But I dont think I got the sales price, so I have to take a look...

Så nu sitter jag och tar det lugnt och ska snart gå och handla. Ja, det blev inte mycket skrivit om något pyssel idag, men jag har gjort klart bakstycket på min lilla tröja. Har ingen bild, det kommer när den är helt klar, annars har jag inte hunnit göra så mycket om jag ska vara ärlig. Och nästa vecka kommer bli likadan, då jag har fått många pass att jobba på Posten.

So, now Im sitting here, relaxing. I will soon go and make some food shopping. Well, it hasnt been some crafts talk today, but I have finished the back on the little sweater Im making. I dont have a pic - as usual - but I will take one once the sweater is finished. I havent had time to craft this week. Too bad.. And next week will be the same, as I work pretty much at my job.

Inga kommentarer: