tisdag, juni 10, 2008

Long time, no see

Länge sen sist. Mitt fel, jag vet. Har varit upptagen. Dels med allt jobb överallt, både på FF och på Posten. Så jag har inte riktigt haft tid att uppdatera, eller att pyssla så mycket heller. :/

Long time no see. My fault, I know. I have been busy. With some work, both at FF and on the Post office. So I havent had time to update, or to craft either. :/

Kan säga att jag har börjat korsstygnsbrodera igen. Tack vare S, som gav mig en tidning med söta korsstygnsbroderier i. S är en vän, och arbetskompis på FF. :)
Så jag har tagit upp det intresset igen.
Frågan är bara hur jag ska hinna med att göra allt jag får för mig. ^^

But I can tell you that I have started to cross stitch again. Thanks to S, who gave me a magazine with cross stitch inside. :) S is a friend, and a workfriend at FF too. :)
So I have started again.
The question now is only how to find time for all my crafts! ^^

Idag ska jag på Posten och få en utbildning. Ser inte riktigt fram emot det, då det regnar ute och utbildningen börjar 12.00 och slutar 21.00. Låååååång utbildning. Men det kan ju vara bra att ha.
Så jag tror inte det blir så mycket pysslat idag heller. Kanske lite broderat på mammas tant nr 8. Hon är mer än halvfärdig just nu! :D

Today I have a training-course at the Post office. To be honest, it's nothing Im looking forward too. It is raining outside, and the course starts at 12.00 and ends at 21.00. Its a looooong course. But I guess it can be good to have.
So, there wont be much crafting made today. Maybe I will embroidery on the lady nr 8 for mum. She is more than half done at the moment. :D

Inga kommentarer: