onsdag, juli 02, 2008

Produktiva dagar / Productive days

Jag har varit ganska produktiv dom senaste dagarna, för att vara mig iaf. I helgen har jag sytt två björnar (OBS! Sytt, INTE satt ihop), jag har fixat en swap och postat. I måndags diskade jag, var och köpte frimärken och handlade mat, sydde på en björn (en till), var bort på FF. Igår så var jag ner på stan och köpte en ny kalender. Det är ju dags igen. ^^ Var även och fick ett papper påskrivet, samt gjorde klart en björn. (dock har jag inte fotat den än)

I have been pretty productive the last couple of days, for being me anyway. This weekend I have sewn two bears (Notice! Sewn, not put togehter), I finished a swap, and mailed it. On monday I did the dishes, I bought stamps and food, I sewn on a bear (on more), and I was visiting FF. Yesterday I was downtown, bought a new calender. It's that time of the year. ^^ I also got a signature on a paper, and finished one bear (but I dont have taken its photograph yet)

Idag är jag uppe tidigt, då snickarn skulle komma, kvart över 7. Länge sen jag var uppe så tidigt. Det är lite jobbigt, för jag är megatrött just nu. Men det är ju ingen ide att gå och lägga sig igen. Bättre att göra något kreativt istället. :)
Kanske försöka göra klart en till björn, varför inte? :)

Today Im up very earlie, as a handicraft man should come visit, at 7.15 am! Long time since I was awake at this time. Its a bit hard, Im so tired right now. But there is no idea going to bed. Better to do something creative instead. :)
Maybe finish one more bear, why not? :)

Inga kommentarer: