torsdag, april 10, 2008

Pikachu!

Jag gjorde klart min Pikachu i måndags. Och jag är rätt nöjd med honom, bortsett från fötterna som ser lite mysko ut. Men han får ha dom.
Jag har även tagit kort på mina magneter, och vill man se bild på dom så får man kolla på min flickrsida

I finished my Pikachu last monday, and Im pretty satisfied with him. Except for the feet who looks a bit strange, but he will have them no matter what.
I have also taken pics on my magnets, and if you want to take a look at them, you have to check out my flickr

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå lite grand, så jag kan gå på jobbet. Ska jobba natt för första gången nu, och det är lite nervöst. Jag har sovit lite ikväll, ca 3 timmar, men det är nog inte riktigt nog, men för nån gång då och då går det nog bra. Vi får väl se. :)

Now Im sitting here, waiting for the time to pass by, so I can go to work. Tonight is the first night I will work a night-shift. Its a little bit exciting. I have slept some tonight, about 3 hours. But I dont think thats enough, but working night just now and then, it will work out. I guess we just have to wait and see how it goes. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mycket söta småsaker du gör!

Mia sa...

Vad söt han blev! :D
Hoppas att du lyckades hålla dej vaken på jobbet, det hade nog inte jag klarat...
Jag har inte så mycket info om utställningen än tyvärr. Men så fort jag vet mer kommer det stå i bloggen. :)