tisdag, april 22, 2008

Två djur till / Two more critters

Idag har jag gjort mycket. Jag stickade på en vessla på FF, men det är en del jag inte förstår, så nu har jag skrivit ett mejl till tjejen som gjort mönstret och frågat. Så jag får väl fortsätta på den imorrn då. :) Men det går bra det med.
Fast å andra sidan ska jag brodera på tanten imorrn, så hon blir klar tills på lördag. Skulle vara skönt att vet att jag bara har tre tanter kvar att göra. :)

Today I have been doing alot. I knitted on a weasel at FF, but there are some parts I dont understand, so I have written to the girl who made the pattern and asker her about that. So I guess I will continue tomorrow. :) Thats ok.
But on the other hand, I really should sew on the lady tomorrow, so she will be finished til saturday. It would be nice to know that I have only three ladys left to sew.

Förutom att stickat har jag tovat idag. Två djur! Jag vill dock prova tova i maskin med, och se hur det blir. Men det blir väl nån gång det med.
Dom två djuren jag har gjort är iaf två katter. Eller ja, en katt och en tiger. Så katten är svart med vitt ansikte/bröst, och vit svanstipp och tigern ser ut som tigrar gör.

Except from knitting, I have been felting today. Two animals! I want to try felt in the washing machine too, but I guess that happens some day too.
The two animals are cats. Or, well, one cat and one tiger. The cat is a blax tuxedo cat, and the tiger looks like tigers do.

Så nu ska jag sätta mig och äta några kex och dricka lite mjölk och bara ta det lugnt. För nu finns inte så mycket mer jag kan göra. Är lite trött av två dagars huvudvärk med. Ikväll är det lugnare än det var igår, men det är ju jobbigt ändå att vakna med huvudvärk.
För trött är jag.
Sitter just nu och bara lyssnar på soft musik och skriver lite här. Det är så skönt att bara sitta ner en stund och njuta av bra musik... :)

Now I will sit down, eat some crackers and drink some milk and just relax. Its not so much to do now. I am a bit tired from two days of head aches. Tonight is better then yesterday, but its really tireing (spelling?) to wake up with head ache.
Because I am tired.
At the moment Im just sitting here, typing and listening to good music. It feels so nice to just sit down and enjoy good music... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.