måndag, december 15, 2008

Franska knutar

Jag hade ju inte med mig något pyssel hit till Ramsele, konstigt nog. Trodde inte riktigt jag skulle ha tid, antar jag. Men jag blev ju klar med mamsens ängel redan på lördag under dagen, och sen då? Skulle jag bara sitta och rulla tummar? Nej, det går ju inte.

Så mams hade en länk till en sida där man fick ladda ner ett gratis broderi, som vi skrev ut och jag började brodera.



Idag blev jag klar, och nästa gång jag kommer hit så ska jag göra klart det till en liten bonad. Men ni kan få se det färdiga broderiet.



Och när jag var klar så säger mama att hon skulle ju gärna vilja ha ett broderi uppbroderat med. Jaja, vad gör man inte? ;) Så jag har börjat på ett likadant, förutom "merry christmas", och hennes är i blått.

Lägg gärna märke till mina franska knutar! :D

2 kommentarer:

Esbe sa...

Oj så fint!

Skaparstigen sa...

Det där var ju jättesött.
Tyvärr vet jag inte vad franska kuntar är, så de ser jag inte. Är det ett stygn?