tisdag, december 23, 2008

Som inte alla vet så är det min födelsedag idag. :) Skojigt värre. :) Iaf, hittills har det varit en bra dag, och jag har fått bra presenter. Bland annat ett ljusbord (som jag önskat) så jag ska kunna rita broderier bättre från mönster. :)

Och till mina bröder skickade jag en önskelista, där bland annat stressbollar stod med. Skönt att ha när man virkar, och ta en paus ibland.
Iallafall så sa jag till min ena bror att man kan ju göra egna, tänkte att han har inte så mycket pengar... Så, gissa vad han gjort?
Jo, ett par stressbollar, men inte bara bollar.

Jag varnar redan här, och hoppas att det räcker, att det kan vara en bild folk kan ta illa upp av. Själv skrattade jag bara, för det var som skojigt.


3 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Haha! Vilken kreativ bror du har!

Stort grattis på födelsedagen också. Härligt med mycket firande två dagar på rad!

Anonym sa...

Grattis Jossan!!!!
Kramar från Grålle, Lilleman å Sandra P.

Anonym sa...

Schysst dildo du fått, men jag hade nog stoppat den lite hårdare, hihihi. Kram LjusneLotta som undrar om det är en avbild av givarens (rodnar)