onsdag, december 31, 2008

Nya fluffiga täcket

Tänkte bara visa er mitt nya täcke jag fick i julis. Det är jättefluffigt och varmt, så det går nog inte att ha under sommarn. Men nu fungerar det hur bra som helst.
Jag har tagit före och efterbilder så ni får se med det gamla täcket (som för övrigt inte ha något påslakan på sig).

Ska även tilläggas att jag INTE vet hur den där fläcken kommit dit... Jag har inte gjort den, utan den fanns när jag fick lakanet av mamsen. Hade dåligt med lakan som passade en 105 cm bred säng, så jag fick några som använts i Ramsele. Så det är någon där...

Men, ni ser ju hur platt och tråkigt det där täcket ser ut.

Här är det nya täcket, med Aladdin-påslakan! ^^ Se hur fluffigt och gosigt det ser ut! :D Det är jättemysigt faktiskt. Man kan tro att man gömmer sig i någon varm, gosig grotta när man ligger och läser.

Inga kommentarer: