måndag, mars 10, 2008

Flitiga fingrar

Ja, flitig var jag i lördags och igår. På lördagen gjorde jag en ny liten svamp, rosa denna gång. Håller på att leta åt ett bra svampmönster. Så jag var tvungen att prova att göra en ny svamp av ett mönster jag provat tidigare. Nästa gång blir det ett annat mönster.

Och igår gjorde jag en snigel. Den har inga ögon än, men den ska få. Dock får ni inte se bild på den, då det är en del i ett större projekt! Oj, tänker ni, håller Skrutt på med ett större projekt? Hur ska det gå! ^^
Men det går nog bra. Jag har två delar av den klar redan, så nu är det egentligen bara 3 delar kvar, så jag ska in på FF idag och se om dom fått in rött garn, annars får jag ta en annan färg. :)
Men bara det är klart, så kommer en bild. Ingen fara, ni ska få se vad jag pysslar med. :)

Inga kommentarer: