lördag, mars 08, 2008

Snöstorm och små projekt

Ute är det snöstorm idag. Iallafall på förmiddagen om man ska tro på SMHI. Det lär ju märkas. Men det är helt underbart, för då har man verkligen en anledning att sitta inne och pyssla.

Fisken jag höll på med blev klar i torsdags, men jag är ju sämst på att fotografera mina alster. Ska dock försöka ta ett kort senare idag. Tänkte passa på att brodera på en liten tant idag med. Har inget att göra, som måste göras.
Ja, tvätta, men det går ju fort att kasta in i maskin och sen byta till tumlarn. :)
Ska väl ta och diska lite senare idag med, men jag hinner brodera massor på tanten först. Sen tänkte jag nog försöka virka på den blå kaninen jag håller på med, så hon blir klar någon gång med. :)

Jag har så många PIMM's (project in my minds), jag vet bara inte när jag ska få tid med allt! Det är ju så roligt att påbörja nya saker, och det har jag inte gjort på länge nu. Ja, ända sen i lördags! ^^ Jag har faktiskt avslutat två saker, så vi får väl se hur det går med kaninen.

Jag har ju dock två andra projekt på gång med, men dom ligger lite på is just nu, för dom bara bråkade. >.<
Men som sagt, jag ska börja brodera på tanten, så får vi se vad det blir sen. :) Det är ju faktiskt tänkt att bli två tanter nu i mars.

Men som jag sa tidigare, så ska jag försöka ta ett kort på fisken och lägga in här senare idag. :) Så kanske ni har tur och få se snöstormen med. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha´, jag vet en "tant" som väntar på sina tanter jag...Och ja, jag är ju ägare av en tantväska enligt dej...KRAM!