söndag, mars 16, 2008

Påskpyssel och rosa saker









Ja, jag hade ju fått ett påskpyssel från en pysselklubb, och jag tänkte att jag gör väl lite påskpyssel då. Kycklingar och ägg. Inte megavackra, men något att pynta med. :)
Sen har jag ju gjort en ny svamp, som inte heller den kan stå av sig själv. Och en jordnötskanin. Alltså, en jordnöt med skalet på. :)
Har även gjort klart mammas andra tant idag. Och nu ska jag väl ta och skriva ut några bilder och pyssla till ett kort. Är ju inte mycket för att scrappa, inte riktigt min grej, men har man lovat så har man. :) Så vi får väl se hur det blir.
Känns som jag har mycket att göra idag, och inte har jag fått något gjort heller! :S MEN, jag har ju iallafall fått klart en tant. Så nu kan jag stryka henne från min lilla bok.
Fick nämligen en liten svart skrivbok av mamsen, som jag inte visste vad jag skulle göra med, men nu bestämde jag mig idag att skriva upp alla mina projekt, samt om jag startat på dom, och när dom är klar så skriver jag datum och stryker dom. För det känns ju alltid skönt att få stryka bort saker man är klar med. :) Kanske det kan ge lite mer inspiration till att göra klart, och inte bara påbörja. ^^


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka pluppiga hängen du gjort! Bra med påskpynt...HIHI!