lördag, mars 01, 2008

Sista dagen på praktiken

Ja, så var praktiken över för denna period. Och visst har det blivit lite pysslat. Har lyckats göra klart(!) en nyckelpiga, från ett gratismönster av www.madebyyou.com. Bild kommer imorgon, även på den lilla musen som blev klar förra helgen. Den som mamsen vill ha. :)

På praktiken idag gjorde jag även klar en presentpåse, även den från MadeByYou. Den ska dock stå i skyltfönstret, men jag ska ta en bild på den med, bara jag får tid.

Sen har jag flera påbörjade projekt, som jag nu ska ta och slutföra ett och ett. Först ska jag göra klart mammas tant, imorgon, sen ska jag göra klart Love Bug som jag hittade någonstans, sen fisken, och så till slut kaninen. Sen har jag ju två saker till, men dom får fortsätta att ligga på is ett tag till.
Jag har så många planer, och verkligen inte all tid jag behöver. ^^

Men dom var jättegulliga på FF idag, för jag fick en stor bukett tulpaner av dom, och en jättefin vas/kruka till. Även att dom hade letat och hittat en mörk kruka, då dom vet att mina favvofärger är svart och blå. :)
Jag fick även ett presentkort hos dom, så nu kan jag handla lite garn utan att känna att jag blir fattig. :) Underbart!

Men som sagt, bilder imorgon, det lovar jag. :)

Inga kommentarer: