onsdag, november 05, 2008

Boda Borg

Ni är några som läser, så jag fortsätter att skriva, dock inte på engelska. Tror det drog ner mitt bloggande lite, att känna att skrev jag var jag tvungen att skriva på två språk. Och visst är det ju kul om folk från andra länder läser, men inte vad jag behöver just nu.

Så min blogg kommer hädanefter att inte bara innehålla pyssel och hantverk, utan även lite allmänt i mitt liv. Vilket gör att jag kommer att uppdatera oftare, då jag inte bara ska visa ut nåt nytt skojigt jag gjort, eller något jag håller på med i pysselväg.

Så jag kan meddela att idag har jag varit på Boda Borg, och jag har inte varit så här trött på länge. Jag kommer sova väldigt gott inatt. Det har varit väldigt kul, och det är väldigt synd att jag inte har några bilder! Det var några stunder där som hade varit så bra att fota. Roligt hade vi iallafall, och efteråt stannade vi och åt pizza.
En väldigt skön dag, med många blåmärken och ömma kroppsdelar!

2 kommentarer:

Esbe sa...

Låter som en kul dag som du var massa värd! *kram*

Anonym sa...

Det kallas att vara otränad hahahahahaha....
kramen/mamsen