lördag, november 29, 2008

Snögubbsadvent

Imorrn är det advent, och mamsen och jag har beslutat oss för att göra som förra året. Ha adventspresenter. Det är skoj. Men i år så gör vi grejorna istället för att köpa dom, så första advents tema var Snögubbar. :)

Så jag fick ett stort paket redan i torsdags, som jag fick öppna, och glad blev jag, då jag såg vad det var.
Snögubbar, för er som inte vet, är en av mina absoluta favvisar! Dom passar så bra, jämt, och jag har aldrig sett en ful snögubbe om jag ska vara ärlig!

Iaf, såhär ser kuddarna ut som jag fick;



Och vad fick då mamsen av mig? Jo, då mitt liv innehåller för mycket liv just nu, så har jag inte haft tid för nånting känns det som. Jag bara springer runt överallt och gör saker. Som för all del är trevliga, men ändå. Man måste ju ha tid att sitta ner och pyssla ibland med. :)

Så, vad ska jag då göra till mams, när jag bara har några dagar på mig?

Jag satt mig ner och ritade och sen broderade jag lite grand, så min grej blev klar på torsdagen och postad samma dag. Och då vi alla vet att Posten i Sundsvall är bäst i Sverige, så fick hon sitt lilla paket på fredagen, och blev glad. :)


Nästa vecka är det Ängla-tema, och jag måste filura ut något att göra till henne igen. Det är skoj som tusan faktiskt! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jossan....vilka coola snögubbar! Broderar tutankamon själv:/ svårt men kul/Sandra

Skaparstigen sa...

Mysig tradition ni har! Blev ju väldigt fint.