fredag, februari 08, 2008

Mp3-monster

Igår blev det ett mp3monster gjort. Den ska min lillebror få. Han har sett en bild, och tycker den är jättehäftig. Sen fick jag höra att en kompis sett den och gärna skulle vilja ha ett eget mp3monster. :)

Idag har det blivit en humla. En fetinghumla, som heter Belsebub. Han ser lite elak ut nämligen. Dock har jag inte tagit någon bild, då jag har varit lite upptagen idag. Men det kommer nog en bild imorron eller så.

Pysslandet tar mycket tid. Eller inte riktigt, jag lägger bara ner så mycket tid jag har på det, och jag trivs väldigt bra med det.
Har lite planer för imorrn. Ska göra ett annat monster, till en swap, och så ska jag försöka göra nån fler humla (tänkte göra en hel svärm), och kanske nån svamp till, vi får se vad tiden räcker till. :)

Nu ska jag titta på CSI Miami och sen hoppa i säng med en ny bok. :)

Inga kommentarer: