söndag, februari 10, 2008


Som jag skrev sist så skulle jag lägga upp en humla i helgen, och här är den. :) Den heter Belsebub, och han ser lite elak ut. Men han är jättesnäll egentligen. Dock ska ha få kompisar, bara jag kommer igång.

Har bara pysslat i helgen. Samt vattnat blommor idag. Visserligen bara två (det är så många jag har), men dom behöver ju också vatten.
Så det har blivit två monster, en Something (se www.jillchristine.com så det är ju inte en riktig Something, men en kompis), samt en egen liten Mojj, som jag inte orkar lägg upp bild på. Blev dock inte riktigt nöjd med, den, men jag ska prova att göra om den och se vad jag kan få till.



Här är min Something som jag har beställt! Är han inte söt? :) Om man går in på hennes sida (se länk ovan) så har hon länkar där till sin etsy.com där man kan köpa dom. Dock har hon problem nu, så det finns inga uppe. Jag hade turen att hinna köpa min innan hon fick problem. Men hon säger att dom kommer snart upp igen. :)

Etsy.com är för övrigt en jätterolig sida, där man kan hitta allt möjligt hantverk. Den är på engelska, vilket dom flesta sidor är på, och det är många som bor i Usa, som säljer. Man kan även hitta mönster där, och dom flesta brukar skicka dom som ett pdf per mejl, vilket gör att man får dom inom 24 timmar, oftast. :)

Jag har bara bra att säga om etsy, vilket kanske märks. Men det jag handlat där har det inte varit några problem med (2 mönster och en Something), och mönstrena fick jag jättesnabbt, och Something är på väg.

Men ta gärna en titt, det är värt det! Du kommer inte ångra dig!

1 kommentar:

::fina:: sa...

Hej på dej! Tack för besöket hos mig! Du undrade var jag fått tag i säkerhetsögonen, jag beställde mina från USA då jag inte hittade sådana jag ville ha här i Sverige. Jag ser att du också gillar Etsy, sök där för där köpte jag en påse ögon! Lycka till! ~Josefine