torsdag, februari 14, 2008

Ny hobby?

Jag tror Måne hade lite rätt. Hon säger att jag byter hobby varje vecka ungefär. Och jag har ju virkat lite amigurumis ett tag nu, men jag känner att det är dags att göra nåt annat. Eller känner och känner, det bara blir så. Det är inte lika roligt längre att virka, för nu kan jag det, så då betyder det att jag kan virka när lusten faller på igen.


Så vad jag vill göra just nu är att sy små animétjejer i fleece. I stil med PowerPuffPinglorna. ^^
Jag tror iallafall att det är det jag vill göra. Men helt hundra är jag ju inte. Så i brist på beslut så broderar jag på mammas tanter som jag lovat. Fina blir dom med lintråd. Dock är det inte så mycket klart, men på torsdag tänkte jag ha en klar iallafall.

Funderar på ifall min kreativitet håller på att ta lite semester. Så kan det mycket väl vara, då jag från mitten på december tills nu varit väldigt pysslig och kreativ. Kanske lite mycket på en gång? Jag vet inte riktigt, för jag brukar ju ha mina perioder.
Och innan jag pysslade så fotade jag massor, hela hösten känns det som...
Kreativiteten behöver lite ny, fräsch luft. Känner att jag borde åka iväg lite grand, och se nya saker och göra nåt annat än att vara här hemma i Sundsvall...

Vi får se vad det blir av det hela....

Inga kommentarer: