onsdag, februari 06, 2008

Valar och negativa svampar




Dagen började med sovmorgon. Och vid datorn hittade jag ett gratismönster på denna svamp, som dock ser lite osvampig ut, dock beror det på mig och inte mönstret. Men då jag inte har något rött garn just nu, så tänkte jag att jag gör en negativ svamp, som med negativ. Dock brukar kanske inte det röda bli blått, men det är sånt som händer.
Den kan inte stå av sig själv, för jag har bara stoppat den med fluff (fiberfill), men stoppar man ris eller något i botten så är det nog inga problam alls.


Sen har jag gjort klart valen jag började på igår med. Hade problem med fenan, jag läste nog inte mönstret riktigt, så jag har bett om hjälp med det på http://www.craftster.org/ och det fick jag, så nu är den klar med.
Jag är rätt nöjd med hur den blev. Gillar att den har en "riktig" fena med.



Nu vet jag dock inte vad jag ska göra. Känns som jag har tusen saker jag vill göra, men man kan ju ta det lugnt ibland och titta lite på tv, vilket jag ska göra nu. Donnie Darko går nämligen på TVFilm, så jag kan vila händerna lite grand till den.

Inga kommentarer: