tisdag, februari 12, 2008

Personlig utveckling

Vi håller på med personlig utveckling på min utbildning denna vecka. Igår gick det jättebra, men då var vi inte så personliga. Det var vi idag, men jag tyckte inte att det var så farligt.
Hade gjort värsta planerna, då jag slutade 12 idag med. Kasta in i tvättmaskin, gå och handla, och sen sätta mig och sy min fisk som jag ritat mönster till igår.
Tvätten och handlandet gick bara bra, men sen hamnade jag framför tv:n och stannade där till halv 4, då brorsan kom hem.
Då började jag med min fisk, men sydde lite bak och fram, så den blev bara konstig, och jag blev inte alls nöjd. Hade dock ingen ork att prova göra om den.

Åt lite glass, pratade i telefon, satt vid datorn, tittade lite mer på tv. Så kände jag att "Näe, jag ska fixa den där fisken!" Så jag försökte sprätta upp den, för att få fenorna, men det gick inte så bra att sprätta röd tråd sydd på röd fleece. Så jag sydde en ny, och denna gång blev det både rätt och bra, och jag är så nöjd med den.

Dock är jag lite trött nu, och jag ska ta och äta en bit tårta som Jenny kom hit med. Hon fyller nämligen år idag, och fick ett mp3monster av mig. :)
Så hon hade med både tårta och kakor hit, för hon är ju tillsammans med min lillebror. :) Så det är så trevligt.

Men först ska jag spela lite Ace of Base för henne. ^^

Inga kommentarer: